547 426 579 recepce@lob-agency.cz
Vídeňská 134/102, Brno 619 00

Kontaktní centrum

Zákazníci čím dál častěji vyžadují kontakt prostřednictvím libovolného digitálního kanálu, jenž si zvolí: telefonní hovor , e-mail, web, chat, sociální sítě, video hovor, mobilní aplikace. Naprostá většina kupujících využívá svá digitální zařízení při hledání produktů a služeb které je právě zajímají. Počet kupujících, jež na těchto digitálních zařízeních nákup též dokončí, každý rok strmě roste. Naším cílem je posloužit zákazníkům jako jejich důvěryhodný poradce, poskytovat před i po prodeji požadované informace napříč všemi komunikačními kanály – to vše je zcela zásadní pro udržení loajality a důvěry v nabízené produkty a služby.

Můžeme Vám nabídnout:

Získávání zákazníků
získávání nových zákazníků
telefonní prodej
up-sell a cross-sell
sjednávání schůzek
průzkumy trhu a podpora prodeje
mystery shopping a řízení kvality

Zákaznická péče
infolinky a linky technické podpory
příjem objednávek
následná komunikace s klientem
uvítací hovor
zjišťování spokojenosti a přání stávajících klientů

Back office služby
technická a administrativní podpora
zapisování, scanování a archivace dat
zpracování a vyřizování korespondence
logistika a doručování zásilek

Veškeré služby Vám nabízíme v režimu náhradního plnění.

Pokračováním užívání této stránky souhlasíte s použitím cookies. více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít